FAQ's

FAQ's

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging.

Kan ik mijn bestelling afhalen? 

Ja. Je kunt bij de laatste stap in het bestelproces kiezen voor verzending of om je bestelling te komen ophalen. In de meeste gevallen is je bestelling dezelfde dag nog op te halen. Bij producten die uit een ander magazijn worden geleverd kan het circa 2 werkdagen duren voor je bestelling klaar is voor ophaling. Je ontvangt altijd een berichtje per email als je bestelling klaar staat. Reageer dan even op de mail om een afhaal afspraak in te plannen. Dat kan meestal dezelfde dag nog. 

Kan ik vooraf weten wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

Bpost (voor leveringen naar en in Belgie) of PostNL (voor leveringen naar Nederland)  informeert je altijd van tevoren over de dag van levering van je pakket. Als de geplande dag niet uitkomt, geen probleem! Je kunt in aan de hand van de infomail die je van de vervoerder ontvangt nog wijzigingen aanbrengen. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan zeker je spamfolder.

Wat als ik niet thuis ben bij de levering?

Geen probleem! Je pakket wordt bij je buren afgeleverd. Als ook zij niet thuis zijn, wordt je pakket naar een Pickup Parcelshop in de buurt gebracht. De chauffeur laat een bericht in je brievenbus achter met het adres van de Pickup Parcelshop en het tijdstip waarop je het pakket kunt ophalen. Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je hebt 7 dagen de tijd om het op te halen, anders wordt het teruggestuurd naar ons en zijn er nieuwe verzendkosten aan verbonden.

Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?

Je kunt veilig betalen via (visa/mastercard), iDEAL (alleen voor Nederlandse klanten), Bancontact, Apple en Shoppay. Zodra de betaling goed is doorgekomen wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt. Je ontvangt per email de updates over verzending zodra je bestelling bij ons de deur uit gaat. 

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Als je een kortingscode hebt, voer je deze in tijdens het afrekenen. De korting wordt automatisch verrekend. Er kan slechts één kortingscode tegelijk worden gebruikt. Als je zowel een cadeaubon als een kortingscode hebt, voer dan eerst je cadeaubon in en vervolgens je kortingscode.

Mijn kortingscode werkt niet

Via sommige smartphones lukt het niet om een kortingscode in te voeren. Probeer het eens via een laptop of desktopcomputer. Je kunt slechts één kortingscode per bestelling gebruiken. Lukt het nog niet om de kortingscode toe te passen op uw bestelling? Neem dan even contact met ons op via mail: info@noxxies.be zodat we samen kunnen kijken wat er mis gaat. En uiteraard een oplossing kunnen vinden.

Ik heb al een bestelling geplaatst, kan ik nog iets toevoegen?

Nee, dat is niet mogelijk. In uitzonderlijke gevallen kunnen we flexibel zijn en kan het misschien wel. Neem hiervoor direct na het plaatsen van de bestelling contact met ons op via email: info@noxxies.be.

Ik zie in de tracking dat mijn pakket is geleverd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Geen paniek! Vaak wordt je pakket bij de buren afgeleverd of op een veilige plaats rondom het huis achtergelaten. Als je je pakket nog steeds niet hebt ontvangen, stuur ons dan een e-mail met je ordernummer. We zullen dit direct met de vervoerder oplossen.

Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat nu?

Stuur ons een e-mail met je ordernummer en een foto van het verkeerd geleverde product. We regelen dan de retour en zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste product ontvangt.

Ik heb online besteld en betaald, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Geen zorgen! We hebben je bestelling en betaling goed ontvangen. Heb je al in je spamfolder gekeken? Soms komen orderbevestigingen daar terecht.

Kan ik in het magazijn producten bekijken en ter plaatse kopen?

Ja dat kan, maak van te voren wel eerst een afspraak via email: info@noxxies.be 

Een artikel is niet meer op voorraad, komt het opnieuw binnen? 

Meestal komen producten opnieuw binnen. Maar soms zijn artikelen uit de collectie en is er bij de leveranciers geen stock meer. Wil je meer info over een artikel welke niet meer op voorraad is? Stuur ons dan even een berichtje via info@noxxies.be dan kijken we graag voor je na of we het artikel kunnen naleveren en welke levertermijn daar bij hoort. 

Kan ik artikelen retour sturen? 

Ja hoor, als het gekochte item niet bevalt of de maat niet juist is mag het binnen 30 dagen geretourneerd worden. Mits in de originele verpakking en ongebruikte toestand. Lees meer over retourregels hier.